فرقی نمی کند ماشین کوچک ، خودروی میان رده یا وسیله نقلیه لوکس - خواه در موتور سواری ، در صحنه تنظیم و یا در دنیای اتومبیل های کلاسیک: SONAX وقتی به ظاهر کاملی از خودرو می رسد ، همیشه در کنار طرفداران و متخصصان خودرو است.

تاریخچه SONAX به سال 1903 باز می گردد. در آن زمان ، فرانتس هافمن ، پدربزرگ و صاحب فعلی صاحب کنونی در نبوبرگ در دانوب ، سیلیس ساخته شده است ، از یک ماده معدنی بسیار خوب ، که در جلا های خانگی استفاده می شد.

پرتره مانفرد هافمن
"مشتری مداری ثابت و آمادگی سازش ناپذیر برای نوآوری ، ما را در SONAX قدرتمند می کند. و ریشه های محکم ما در نیوبورگ. "
مانفرد هافمن - مدیریت SONAX

1950: SONAX به عنوان پیشگام در مراقبت از ماشین شروع می شود.

واکس SONA واکس سخت گرانبها

پس از جنگ جهانی دوم ، Franz Hoffmann با تولید محصولات مراقبت آغاز شد. نام تجاری "سونا" عمدتاً برای مواد تمیز کننده نقره در بخش خانگی مورد استفاده قرار می گرفت - برای محصولات مراقبت از ماشین ، نام تجاری "SONAX" با اضافه کردن "X" به عنوان مترادف "Wax" اختراع شد.
آغاز کار ساده بود: چهار نماینده SONAX سوسک کاملاً پرشده VW را از طریق آلمان سوار کردند. تماس شخصی با مشتری که شمارش می شد ، تبلیغات در آن زمان قابل تصور نبود.

برای ظاهر کامل خودرو

مرد در پمپ بنزین

موفقیت در محصولات مراقبت از خودرو SONAX با معجزه اقتصادی آلمان همراه شد. از اواسط دهه 1960 ، SONAX اولین سیستم های شستشوی اتوماتیک را با محصولات تمیز کننده و مراقبت با کیفیت بالا تهیه کرد. در همان زمان ، برنامه مراقبت از وسیله نقلیه دستی به طور مداوم تدوین شد. بیشتر و بیشتر مردم با افتخار اتومبیل های شخصی می گرفتند. در روزهای شنبه ، ماشین بطور منظم شستشو می شد ، و بندرت توسط حضار ، عمدتاً توسط خود صاحب افتخار با دست. تقاضا برای محصولات مراقبت از اتومبیل به سرعت افزایش یافت - و با موفقیت آن ، موفقیت در برند SONAX بود.
به زودی ، SONAX بازارهای جدیدی را افتتاح کرد: صنعت کشاورزی ، صنعت سخت افزار ، جنگلداری ، ساخت و ساز ، فناوری تولید و صنایع بهداشتی همه محصولات برتر SONAX را به خود اختصاص می دهند.

امروز SONAX را در بیش از 100 کشور جهان دریافت می کنید. سهم صادرات به بیش از 43 درصد رسیده است. محصولات SONAX در سراسر جهان با بالاترین کیفیت "ساخته شده در آلمان" ایستادگی می کنند و با تأثیرگذاری عالی و عملکرد نمونه ای از محصولاتشان تحت تأثیر قرار می گیرند. این مورد توسط تعداد زیادی سکانس تست و جوایز اعطا شده توسط موسسات مستقل مانند DEKRA یا GTÜ به محصولات SONAX سال به سال تأکید می شود.

ایده های درخشان برای موفقیت امروز و فردا

زن در میکروسکوپ به نظر می رسد

دپارتمان تحقیقاتی SONAX متعهد است محصولات بهتر را حتی بهتر تولید کند. فعالیت دائمی نوآوری تضمین می کند که نوآوری های SONAX توجه بازار را به خود جلب می کند. نتایج عالی آزمایشات محصول انجام شده توسط مجلات پیشرو در اتومبیل مانند "Auto Bild" ، "Auto motor und sport" یا "Auto Zeitung" مجدداً و دوباره صلاحیت بالای تحقیق و توسعه SONAX را اثبات می کند.
با این کیفیت ، SONAX بالاترین استانداردهای حرفه ای را رعایت می کند و خود را به عنوان یک شریک قوی در موتورسواری بین المللی منصوب می کند. این با همکاری با هانس-یواخیم استاک ، مایکل شوماخر یا آیرتون سنا و اخیراً در فرمول E تأیید شده است.

با وجود حرفه ای سریع از نمایندگی تمیز کردن نقره گرفته تا تولید کننده برتر محصولات برتر محصولات مراقبت از جنس SONAX همیشه یک تجارت خانوادگی با ریشه منطقه ای بوده است.